Brev:
For lidt mad eller...
22. januar 2008
Alder:
1 mdr.
For lidt mad eller...
Hej Helen
Tak for en super brevkasse.. kan altid bruge dine gode råd
Lige to spørgsmål fra mig..
Vores datter er som sagt fra 3.12 og vejer 4100 nu, hun får flaske og spiser rigtig godt og er glad og tilpas det meste af tiden, men synes det er meget forskelligt lige nu med hendes tidspunkter at spise på, der kan gå fra 1,5 time til 3 timer imellem, jeg ville jo tro der skulle gå i hvert fald 3 timer imellem.
Men nogle gange efter ingen gang 2 timer vil hun have mere og er sulten har prøvet at strække det for at se om det nu er sulten, men det er det, for hun skriger.. er det hendes alder lige nu eller??
Ville jo gerne man kunnr se en rytme i det når man også giver flaske? Er det for tidlig? hun får 100 ml hver gang.. men skal jeg prøve at sætte det lidt op, har prøvet igår og idag med 110 og 120 ..
Når vi kører i barnevogn og hun lige har spist og jeg kører i tre timer, sover hun bare så fint hele tiden og vågner ikke for at ville have mad..
Om natten er det ligeledes lidt problematisk lige nu synes jeg, vi kan give hende kl elleve f.eks og så er det ganske fint til kl ca, to men efter der kan hun så vågne halv fire fire, og få mad og igen kl seks, halv syv, og synes det er svært efter hun har fået mad og få hende til at sove med det samme, sidder tit med hende i en halv time.. synes ikke man får meget søvn så..
Hun ligger ved os i sengen, da jeg til dels synes det har været nemmest og hyggeligt, men har prøvet flere gange at ligge hende i lift efter maden, sidder lige med hende lidt, svøber hende ind, men hver gang vågner hun faktisk. eller kort tid efter ligger hun og "larmer" og vrider sig rundt og siger så mange lyder, men tit med lukkede øjen, så er det bare jeg nærmest ligger og kikker på hende for det er svært og sove fra endnu synes jeg.
Går det over med alle de lyde og kan hun allerede have vænnet sig til at ligge ved os, så det er derfor hun ikke vil ligge der? om dagen skal det siges hun tit ligger og sover i liften fint, også når vi er nogle steder, ellers kan man jo sidde med hende konstant, hun er godt nok en lille hyggetrold og vil gerne være i armene, men om natten ville jeg gerne vi efterhånden kunne ligge hende ved siden af os i liften, det skal hun lo lære.. har du foreslag??
Mange hilsner
Pernille